wtorek, 1 lipca 2014

Informacja

Nie będę ukrywać, że to opowiadanie sprawia mi duży problem;/ Od dawna straciłam chęci i wenę do niego ;c Chwilowo zawieszam, ale czy nie usunę? Nie mam pojęcia ;( Kochani jest jeszcze opcja bym usunęła wszystkie rozdziały i zaczęła od początku tą samą historię z troszkę innymi rozdziałami, co sądzicie? Nie ukrywam, że rozdziały nie są takie jakie bym chciała, więc albo usuwam/ zawieszam/ lub toczę historie od nowa. Co wy na to?
Kochani naprawdę przepraszam! ;(


Lolkaa

11 komentarzy:

  1. Lolkaaaaa!!!!!! Chcesz dostac! Nie usuwaj! Prosze Ciebie pisz dalej! Kocham Twoje opowiadania i czekam az zaczniesz pisac dalej/ @Resowiaczka29a

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi sie to co piszesz, nie zawieszaj ani nie usuwaj. ewentualnie zacznij pisać od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę cię cokolwiek postanowisz dokończ te opowiadanie. Jak dla mnie możesz ciągnąć je dalej. Nic mi w nim nie przeszkadza. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to opowiadanie :)Żadnego usuwania i zawieszania :) ale skoro uważasz że coś jest nie tak to zacznij pisać od nowa, tocz historię od nowa :) będę czekać na Twoją decyzję :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. może zacznij od nowa, skoro to Ci sprawia problem :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie!!! Błagam! Jeśli już tak koniecznie musisz... To zacznij od nowa, ale żadnego usuwania.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest świetne. podoba mi się , ale jezeli już chcesz koniecznie cos z tym zrobic to zacznij od nowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku bardzo szkoda, że nie masz na niego weny ale wolałabym żebyś zaczęła je od nowa niż zawieszała czy usuwała ;) Także życzę weny ! :)
    Pozdrawiam ;***
    I zapraszam na drugi na http://zycie-jest-za-krotkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a spróbuj tylko usunąć lub zawiesić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na : http://zycie-jest-za-krotkie.blogspot.com/2014/07/rozdzia-trzeci.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę pisz bo to jest genialne!!!!!

    OdpowiedzUsuń